AUTO-KRUPA                                        

STRZAŁA , ul.Siedlecka 101.
08-110 SIEDLCE
Tel:+48(25)644-26-04
Kom:0-698-997-543
autokrupa@autokrupa.pl
Czynne w godz:8-17 (Pn-Pt). W soboty nie pracujemy.

SAMOCHODOWE INSTALACJE GAZOWE


Od 2001 roku nasza firma prowadzi usługi z zakresu montażu,serwisu oraz regulacji i napraw samochodowych instalacji gazowych LPG w pojazdach osobowych oraz dostawczych.

P
ROWADZIMY SZKOLENIA Z ZAKRESU

MONTAŻU ORAZ REGULACJI I OBSŁUGI

SAMOCHODOWYCH INSTALACJI GAZOWYCH.


-III GENERACJA

IV GENERACJA-


Oferowane przez nas modele instalacji posiadają wysoką niezawodność działania.

Każdą instalację dobieramy konkretnie do danego pojazdu.

* Oferujemy kilka typów wtryskiwaczy LPG

-Listwa wtryskowa VALTEK TYPE32

listwa_wtryskowa_lpg_valtek_t32_gnoValtek Type 32 to nowość na rynku w branży LPG. Wtryskiwacze są odpowiednikami listwy OMVL o takich samych parametrach. Produkt charakteryzuje się wyjątkową szybkością i precyzją działania, znikomą awaryjnością, a także wysoką wydajnością.​

Listwa wtryskowa przeznaczona jest do samochodowych instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu LPG w pojazdach z silnikiem spalinowym. Wtryskiwacze to podzespoły, które odpowiedzialne są za precyzyjne dawkowanie odparowanego gazu LPG do kanału dolotowego oddzielnie do każdego cylindra silnika.

Dane techniczne:
– Wydajność maksymalna: 38KM/cyl.
– Rezystancja cewki: 3Ohm
– Napięcie: 10V DC ÷ 15V DC
– Króciec wejściowy: 12mm
– Króciec wyjściowy: 5mm
– Wtyk: Superseal / Valtek
– Temperatura robocza: -40°C ÷ 120°C

-Listwy wtryskowe STAG ACW01

p_ac_w01_bfc_368__1_54c652c6c3ef4Listwa wtryskowa AC przeznaczona jest do samochodowych instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w pojazdach z silnikiem spalinowym. Zapewnia precyzyjne dawkowanie odparowanego gazu do kanału dolotowego silnika.
Wszystkie listwy AC posiadają wysoką trwałość potwierdzoną długodystansowymi testami drogowymi w różnych markach samochodów oraz w różnych warunkach drogowych i pogodowych.

Dzięki zastosowaniu technologicznie zaawansowanych materiałów, listwy wtryskowe AC są trwalsze i szybsze od tradycyjnych rozwiązań.

Ich zalety to:
– stabilna praca,
– przedłużona trwałość (listwy testowano na dystansach do 100 000 km),
– zmniejszone tarcie wewnętrzne poprzez zastosowanie nowoczesnej powłoki ślizgowej
– odporność na zanieczyszczenia,
– bezobsługowość (nie wymagają regulowania),
– bezproblemowy start przy niskiej temperaturze, dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów uszczelniających.

Dodatkowo listwa wtryskowa AC posiadaj cewki o oporności 2Ω , przez co nie powoduje nadmiernego obciążenia układów sterujących. Cewki wyposażone zostały w gniazda przyłączeniowe o stopniu ochrony IP67.

Głównym elementem listwy jest korpus wykonany z anodowanego aluminium. Króćce przyłączeniowe wykonane zostały z mosiądzu, a uszczelnienia z mieszanek gumowych odpowiednich do pozostałych komponentów. Wszystkie zastosowane materiały spełniają surowe wymagania Regulaminów nr 67 oraz 110.

WTRYSKIWACZ DRAGON Silver

dragon2-1TECH-DRAGON Silver to wtryskiwacze gazu LPG/CNG w fazie lotnej. Ich niewielkie wymiary ułatwiają montaż w trudno dostępnych miejscach. Zastosowane w nich boczne zasilanie to najbardziej optymalna konstrukcja systemu zasilania sekwencyjnego wtrysku gazu. Zastosowana we wtryskiwaczach powłoka fluoropolimerowa zapobiega przywieraniu zanieczyszczeń do części ruchomych wtryskiwacza, co pozwala na jego precyzyjną, bezawaryjną pracę nawet w najtrudniejszych warunkach, a obniżony współczynnik tarcia w znacznym stopniu wydłuża jego żywotność.

– Wersja wykonania: 2, 3, 4 cylindry
– Powłoka fluoropolimerowa
– Rezystancja cewek: 2 Ω
– Czas otwarcia: < 2,0 ms
– Czas zamknięcia: < 1,0 ms
– Maksymalne ciśnienie gazu: 4,5 bar
– Maksymalny wydatek gazu: 130 l/min
– Zakres temperatur pracy: od -20°C do +140°C
– Zaleca się stosowanie filtra Perfect Blue

WTRYSKIWACZ BARRACUDA

a_0_35_221_0_0– Konstrukcja nurnikowa (tłoczkowa)

– Pionowe doprowadzenie gazu

– Kompaktowa obudowa

– Standardowe złącze

– Materiały o wysokiej przenikalności magnetycznej i dużej indukcji nasycenia

– Uszczelnienia ze specjalnie zaprojektowanych mieszanek fluorokauczukowych (FKM)

– Nowoczesne fluoropolimerowe powłoki ślizgowe z funkcją non-stick i anti-freeze

– Regulacja przepływu za pomocą dysz kalibrujących

– Dowolna konfiguracja podłączenia dzięki dedykowanym adapterom oraz magistralom zasilającm i rozdzielającym

* Posiadamy w ofercie wiele modeli reduktorów

-TOMASETTO AT09 ALASKA jest reduktorem LPG z pojedynczą fazą redukcji dla sekwencyjnych systemów wtryskowych, Wyposażony jest w filtr i elektrozawór. Posiada także dodatkowo zespół podgrzewający gaz na wylocie. Pozwala to osiągnąć szybszy przepływ i wyższą temperaturę gazu.
Reduktor przeznaczony jest dla silników o mocy do 90KM . Zespół podgrzewający pozwala stosować reduktor w temperaturach o 10°C niższych niż standardowe reduktory.

-ZAVOLI ZETA N & ZETA S


Reduktor ZAVOLI ZETA N
jest modelem nadciśnie-
niowym o regulowanym
ciśnieniu roboczym 0,9 – 1,7 bar .
Regulacja ciśnienia
odbywa się poprzez obrót regulatora na klucz
imbusowy,
który jest umieszczony na komorze w centralnej części reduktora.

Prezentowany reduktor występuje jako składowy element wielu układów sekwencyjnych m.in. takich jak STAG 300 , KME DIEGO. Może jednak zostać zastosowany w każdej instalacji wtrysku sekwencyjnego wykorzystującego reduktory o podobnych parametrach.

Reduktor tego typu przeznaczony jest do samochodów, których moc nie przekracza 150KM.
Powyżej tej mocy powinno się stosować model ZETA S (200KM)

Udana konstrukcja zapewnia dużą wydajność i eliminuje spadki ciśnienia przy dużych obciążeniach układu.

-KME SILVER
Reduktor do systemów sekwencyjnego wtrysku gazu do silników o mocy 160kW ze zintegrowanym elektrozaworem i zewnętrznym filtrem fazy ciekłej. Wersja specjalna.

-KME GOLD
Reduktor do systemów sekwencyjnego wtrysku gazu do silników o mocy 240kW

Reduktory (parowniki) produkcji KME są przeznaczone do zmiany stanu gazu płynnego w fazę gazową oraz jednoczesnego utrzymywania stałego ciśnienia rozprężonego gazu względem podciśnienia w kolektorze ssącym pojazdu, w szerokim zakresie i dynamice obciążeń.

Stosowane są w systemach sekwencyjnego wtrysku gazu LPG .

– STAG R01

img_7w6xbv800600Reduktor przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej.
Urządzenie redukuje ciśnienie napływającego ze zbiornika gazu LPG i powoduje jego przejście w fazę gazową (odparowanie). Reduktor STAG R01 zapewnia stabilne ciśnienie zasilania listew wtryskowych podczas jazdy ekonomicznej jak i dynamicznej.

Reduktor przeznaczony jest do wszystkich samochodów o mocy silnika do 150 KM (czarny) lub do 250 KM (czerwony), w tym TURBO.

Niezwykle wydajny i stabilny termicznie reduktor STAG R01 zapewnia:

  • stabilne ciśnienie gazu również w momentach gwałtownego obciążenia silnika,
  • właściwą temperaturę gazu zarówno w ruchu miejskim, jak i pozamiejskim,
  • prawidłowe odparowanie gazu, także w skrajnie niskich temperaturach otoczenia.

Wyposażona w reduktor STAG R01, instalacja gazowa doskonale współpracuje z układem napędowym pojazdu, gwarantując jego wieloletnią niezawodną pracę. Reduktor doskonale sprawuje się bez względu na parametry gazu LPG, styl jazdy i obciążenie pojazdu. W zmodyfikowanej wersji reduktora STAG R01 zostały ulepszone elementy wewnętrzne odpowiadające za układ regulacji ciśnienia wyjściowego, co znacząco wpłynęło na poprawę stabilności pracy urządzenia.

*SHARK

Reduktor SHARK przeznaczony jest do sekwencyjnych układów wtrysku gazu.
a_0_25_161_0_0
Jego zadanie to zmniejszenie ciśnienia i odparowanie gazu zasilającego silnik oraz utrzymanie odpowiedniego ciśnienia paliwa w celu zapewnienia optymalnych warunków pracy całego układu.

Unikalna i nowoczesna konstrukcja zapewnia właściwe działanie w trudnych warunkach klimatycznych co przekłada się na bezproblemowe funkcjonowanie instalacji LPG w aucie użytkownika.

Reduktor wyposażony jest w filtr gazu w fazie ciekłej oraz elektrozawór o zwiększonym przepływie. Jako pierwsza firma w Polsce zastosowaliśmy zawór o średnicy 8 mm, co sprawia, że nie występują żadne ograniczenia w przepływie gazu, które przy dużym wydatku są mocno odczuwalne przy standardowym rozwiązaniu.

Specjalna konstrukcja membrany zapewnia pełną wydajność oraz brak spadków ciśnienia w pełnym zakresie obciążeń. Projektując reduktor SHARK pamiętaliśmy również o możliwości montażu w dwóch płaszczyznach, co w wielu przypadkach jest dużym ułatwieniem dla montażysty.

Znakomita jakość stanowi gwarancję wysokiej sprawności urządzenia oraz długotrwałej i bezawaryjnej eksploatacji.

* Zbiorniki LPG walcowe i toroidalne

Pojemności jak i rozmiar
zbiorników dobieramy
według życzeń klienta oraz
możliwości technicznych
w danym aucie.

* Oferujemy szeroki wachlarz podzespołów

dzięki czemu każdy klient traktowany jest

indywidualnie.

INSTALACJE LPG IV GENERACJI

Sterowniki LPG/CNG TECH-200

tech-204Seria 200 to nowoczesne sterowniki mikroprocesorowe z 48-pinową wiązką, przeznaczone do silników maksymalnie 4-cylindrowych. Łączą zaawansowaną technologię z ergonomią. Procesor sterujący autokalibracją, autoadaptacją oraz systemem ciągłego monitorowania i korekt zamknięty jest w niewielkiej obudowie z tecamidu o wymiarach 114x140x36 mm. Materiał ten ma identyczne właściwości jak tradycyjna obudowa aluminiowa. Dzięki temu komputer jest mały, lekki i można go z łatwością zamontować w każdym samochodzie.

Standardowa wersja TECH-204 zawiera wszystkie wymienione wyżej funkcje i zabezpieczenia gwarantując doskonałą jakość i osiągi. Autokalibracja i ustawienie systemu nie powinny zająć użytkownikowi więcej niż kwadrans. Funkcja zaawansowanej autoadaptacji gwarantuje bezproblemowe działanie instalacji gazowej monitorując bieżącą pracę systemu oraz, jeśli to konieczne, korygując czasy wtrysku gazu.

Sterowniki LPG/CNG TECH-324 OBD

sterownik-tech-324-obd

Wersja sterowników TECH-320 OBD zawiera wszystkie funkcje i zabezpieczenia standardowych wersji sterowników TECH-320, gwarantując doskonałą jakość i osiągi. Dodatkowo seria TECH-320 OBD komunikuje się z protokołami CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 slow, ISO 14230 fast, ISO 9141. Do połączenia z instalacją samochodu wykorzystuje się te same przewody niezależnie od wykorzystanego protokołu. Kolejnym atutem jest możliwość wykorzystania sterownika jako skanera OBD, dzięki któremu prócz odczytu korekt i błędów można sprawdzić, udostępniane przez sterownik OBD, parametry pracy pojazdu.

Seria sterowników TECH-320 OBD daje możliwość ustawienia automatycznego kasowania błędów (maksymalnie 8). Sterownik automatyczne usuwa błędy wpisane wcześniej w tabeli. W przypadku wystąpienia innych nieprawidłowości kasowanie się nie odbędzie, aby świecąca lampka check engine powiadomiła kierowcę o konieczności sprawdzenia systemu silnika.

TECH-320 OBD po połączeniu się z systemem diagnozy pojazdu, zbiera mapy wartości korekt czasu wtrysku na benzynie i gazie. Po włączeniu adaptacji OBD system samoczynnie modyfikuje skład mieszanki, aby odchylenia pomiędzy mapami zmniejszyły się do zera, czyli do idealnego ustawienia auta. Funkcja zaawansowanej autoadaptacji gwarantuje bezproblemowe działanie instalacji gazowej, monitorując bieżącą pracę systemu oraz korygując czasy wtrysku gazu.

Ta strona używa plików cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.  

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij 'zamknij'. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

Zamknij